KRAJINA

MESTO

ŠPORT/PODUJATIE

Termín
  • Od do
Cena
  • Od do
Vymazať parametre vyhľadávania
Fulltextové vyhľadávanie
Pošlite e-mail priateľovi
  • Hotely a penzióny priamo na lyžiarskych svahoch
  • Nadštandardné vybavenie je zárukou skvelej dovolenky
  • Výhodná cena ubytovacích zariadení
  • Individuálne ponuky podľa vašich predstáv
  • Zabezpečíme aj letenky či prenájom áut

Časté otázky o športoch/podujatiach, ktoré ponúkame

Ako vyhľadať šport/podujatie?
Sú dve možnosti - buď si priamo na úvodnej stránke Best Fans kliknite na jednu zo šiestich ponúkaných kategórií (koncert, futbal, hokej, tenis, motošport, ostatné), zvoľte krajinu, prípadne ligu v danej krajine a z ponúkaných podujatí si vyberte to, ktoré chcete navštíviť.

Druhý spôsob je nasledovný - v ľavom vyhľadávacom okne si v ponuke "ŠPORT/PODUJATIE" vyberte zo šiestich ponúkaných podkategórií a kliknite na "VYHĽADAŤ". Zobrazia sa Vám všetky podujatia, ktoré ponúkame, no pre ich bližšiu špecifikáciu si vo vyhľadávacom okne vyberte krajinu, resp. mesto, v ktorom sa dané podujatie koná a kliknite na "VYHĽADAŤ".

Čo obsahuje cena?
Cena uvedená pri jednotlivých podujatiach predstavuje, vo väčšine prípadov, cenu balíka, ktorý pozostáva z ubytovania so stravovaním na uvedený počet nocí a zo vstupenky/vstupeniek na konkrétne podujatie. Bližšie informácie o cene nájdete vždy v doplňujúcich informáciách.
Aká je dĺžka pobytu?
Dĺžka pobytu nie je u všetkých podujatí rovnaká a je uvedená v balíku ponúkanom pri konkrétnom podujatí. Pri balíkoch so vstupmi na 1 podujatie je dĺžka pobytu obvykle 2 dni/1 noc. V prípade leteckých pobytov na futbalové zápasy európskych líg, kedy býva presný termín zápasov známy až cca 14 dní pred jeho konaním, Vám odporúčame zakúpiť si extra noc pre prípad, že sa zápas presunie zo soboty na nedeľu.
Viete mi zabezpečiť aj letenku alebo ako si ju môžem sám doobjednať?
Samozrejme, letenky do mesta konania podujatia Vám zabezpečíme radi, ale taktiež si ju môžete objednať priamo cez našu web stránku letenky. Po rezervácii letenky Vám bude doručený email s informáciami o platbe a platnosti rezervácie letenky. Letenku je možné zaplatiť prostredníctvom kreditnej karty alebo hotovostným vkladom na bankový účet, príp. bankovým prevodom. Po splnení platobných podmienok Vám bude poslaná elektronická letenka a potvrdenie o platbe. V prípade, že nenájdete vyhovujúcu letenku, napíšte na letenky@best9.sk.
Koná sa podujatie v deň príchodu?
Je na Vás, kedy chcete prísť. Je možné prísť buď deň pred konaním s tým, že prenocujete v hoteli a nasledujúci deň navštívite podujatie, alebo v deň príchodu s tým, že prv sa zúčastníte daného podujatia a po ňom prenocujete v hoteli.
Do ktorého sektora sú umiestňované vstupenky na futbalové podujatia?
Vo väčšine prípadov sú vstupenky umiestnené za bránou alebo pozdĺž čiary na 2. poschodie. Ak ale máte záujem o iný typ vstupenky, aký ponúkame, v sekcii OVERENIE DOSTUPNOSTI pri danom podujatí uveďte typ vstupenky, o ktorý máte záujem.
Kde a kedy mi budú doručené lístky?
Ako je uvedené pri popise balíka, lístky zvyknú byť doručené v deň konania podujatia do hotela, v ktorom budete ubytovaný. V niektorých prípadoch je potrebné si ich vyzdvihnúť v stánku nášho partnera priamo na štadióne.
Ako si môžem rezervovať podujatie?
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je vyplniť objednávkový formulár/Zmluvu o obstaraní ubytovania (ďalej prihláška) na našej webovej stránke www.bestfans.sk, ktorú Vám do 48 hodín emailom potvrdíme. V potvrdení prijatia Vašej prihlášky bude uvedené, dokedy a v akej výške je potrebné uhradiť zálohu za pobyt.
Kedy mám podujatie skutočne potvrdené?
Vaša prihláška sa stáva záväznou po uhradení stanovenej zálohy z ceny balíka.
Čo sa stane v prípade, že sa podujatia nebudem môcť zúčastniť?
Keďže sa na produkt vzťahuje storno vo výške 100%, peniaze Vám nebudú vrátené. Pre takéto prípady Vám odporúčame uzavrieť si pri kúpe zájazdu poistenie storna zájazdu.
Ako je možné uhradiť platbu za ubytovanie?
Platbu je možné realizovať vkladom alebo prevodom na náš bankový účet.
Číslo nášho účtu je: č. 2927876998/1100 Tatra banka, a.s.
Pri prevodoch alebo vkladoch, prosím uveďte:
Konštantný symbol: 0308
Variabilný symbol: číslo faktúry.
Popis transakcie/Účel platby: Uveďte Vaše priezvisko + označenie ubytovacieho zariadenia na našich stránkach.

Po prijatí platby na náš účet Vám emailom zašleme potvrdenie o prijatí platby a zabezpečení ubytovania.
Kedy a akou formou mi budú doručené pokyny a ubytovací poukaz?
Po obdŕžaní všetkých platieb súvisiacich s Vami objednanými službami Vám bude najneskôr jeden týždeň pred nástupom emailom zaslaný ubytovací poukaz a pokyny na cestu.
Mám si zakúpiť cestovné poistenie?
Cestovné poistenie Vám, samozrejme, vieme zabezpečiť v spolupráci s renomovanými poisťovňami – Union a Európska cestovná poisťovňa.
Kedy dostanem poistnú kartičku?
Poistnú kartičku dostanete najneskôr spolu s pokynmi a ubytovacím poukazom.
Viete mi pobyt pre rodinu alebo firmu ušiť na mieru?
Naši skúsení pracovníci majú bohaté cestovateľské skúsenosti a v minulosti organizovali dovolenky šité na mieru pre skupiny do 150 klientov. V prípade, že máte záujem o individuálnu prípravu cesty pre Vašu spoločnosť, rodinu, či kamarátov bude nám cťou pomôcť Vám pri rezervácii leteniek, ubytovania, transferov, sprievodcov. V prípade záujmu o vypracovanie ponuky kontaktujte nás prosím na emailovej adrese info@best9.sk

Ak chcete mať stále aktuálne informácie, staňte sa našim fanúšikom na Facebooku, alebo sa zaregistrujte na našej stránke.

Úvod Kontakt FAQ Obchodné podmienky Facebook Verzia pre tlač Linky © BestFans.sk, All rights reserved
Best9 je členom